Online Markedsføring
Google Ads
Annoncér på Googles egne services (Google Search, YouTube, Gmail, Google Maps, Google Play) samt Google Search Partners og Display Network Partnere (andre hjemmesider og apps). Platformen er især effektiv til at markedsføre produkter eller services, hvor der allerede er en efterspørgsel. Det er en oplagt mulighed for at nå ud til kunder, når de er klar til at købe.
Meta Ads
Annoncér på Metas egne services (Instagram, Facebook, Messenger) og Audience Network (andre hjemmesider og apps). Platformen er især effektiv til at markedsføre produkter eller services, hvor der ikke er en allerede eksisterende efterspørgsel, og den er oplagt til at nå potentielle kunder, før de selv er klar over, at de vil købe.
Drip (Email markedsføring)
Det tager tid at opbygge en målgruppe, men udbyttet stiger eksponentielt, i takt med at modtagerlisten vokser. Husk, at indholdet kun skal produceres én gang, men kan skabe resultater igen og igen. Mange overser desværre e-mails, men det er faktisk den billigste form for markedsføring, selv i 2024.